משרד התחבורה הגרמני דורש מיצרניות הרכב ריקול של קרוב ל-12 מיליון מכוניות בעלות מנועי דיזל אשר נעות על כבישי המדינה, וזאת על מנת לעדכן את תוכנת ניהול המנוע שלהן, במטרה להפחית את רמות הפליטה של מזהמים, על חשבון ביצועים ותצרוכת דלק. הסבב הגרמני מגיע בעקבות "פרשת דיזלגייט" של ספטמבר 2015, כאשר מאז, נודע, כי מי שייצרה את התוכנה הזאת ואת הרכיבים הפיזיים שבה היא מתנהלת, היא יצרנית החלפים בוש.
דיזלגייט, והפעם בגרמניה
צרו איתי קשר
יש לכם שאלה?
avi@ja-law.co.il
ייעוץ ראשוני ללא התחייבות
03-6911334
כתובת
אליעזר קפלן 17, תל אביב יפו